12 aprilie 2010

Talking about Rondelul ardeiului iute

Ok....astazi a trecut pe la noi domnul profesor Rusu...fostul nostru drag prof de franceza care a fost inlocuit de o scorpie nesatula care tipa si imparte doiuri ca la pomana (nu inteleg cum de mai e inca profesoara :|..fiindca deja s'a certat cu toata cancelaria ... si de ce nu poate si cu Fedorca)...sa ne intoarcem la ale noastre...a venit prfu' pe la noi prin clasa...pt ca avea ceva treaba la biblioteca... nu a stat el prea mult...dar cat a stat ne'a dat blogul dansului..unde a zis el ca scrie niste "rondele"...Prima data am crezut ca e vorba despre cine stie ce retete...dar noroc ca am avut laptopul la mine :] si am verificat ...

Ideea in sine e super tare...adica sa gasesti un batranel care scrie pe blog :]...nu prea vezi in fiecare zi pe plaiurile noastre....dar ceea ce este cu adevarat marfa..este ceea ce scrie el...si cum scrie... de exemplu sa dau niste citate: "E ca si cand am asista la transformarea unui dulau voinic, ciobanesc, rau si latos, intr-un Samurache pitigaiat, jegos si ragusit " sau "Acest chip nemaipomenit de badaran si de proasta crestere parinteasca e de fapt ciclopic" ..nu am pus citatele intregi deoarece mai departe este cam scarbos...

Oricum...eu nu am apucat sa citesc prea mult...dar sper sa o fac...sa vad si eu cam ce ii poate pielea :]]...pana atunci poate ii vizitati si voi blogul batranelului blogger...

http://nicu-capricorn.blogspot.com/

Un comentariu:

Eu spunea...

Te apreciez pentru ce faci, iar daca tu la randul tau porti respect unui fost profesor, inseamna ca dumnealui merita toata stima, si nu numai a ta.