15 aprilie 2010

Talking about DRPCIV

Pentru ca tot suntem in anul in care implinim 18 ani…mi-am propus sa va vand un pont…si anume...in cazul in care vreti sa va luati permisul… nu mai este nevoie sa cautati pe google “chestionare online”… astazi puteti accesa foarte simplu www.drpciv.ro... siteul politiei romane…

Pe acest site veti putea simula experientele traite in sala de examinare…chiar din fata calculatorului dumneavoastra … acum..sunt sigur ca pare simplu..dar nu este :|…adevarul este ca inainte de asta trebuie sa va creati un cont :|…stiu…foarte trist .. dar asta este…trebuie sa infruntam realitatea…

Cum il creem?...simplu…citim mai departe postul acesta… si urmam instructiunile…

Primul pas: Tastam sus in acea bara lunga si alba…cu o sagetica in coada… drpciv.ro.. (putem scrie si fara www.)

Pasul II: In dreapta paginii…vom gasi scris “Autentificare”…acum e impul sa dam un click..

Pasul III: Aici ne intampina o capcana…si anume … ne pune sa ne bagam adresa de email si parola…dar de ce?...nu avem inca un cont… ei bine…este pus special de cei din politie pentru a ne testa petru viitorul examen auto… acum…uitati-va in jos..apare acolo undeva” Nu sunteţi înregistrat? Creează cont”… apasam “creeaza cont”…

Pasul IV: Introducem adresa de e-mail proprie si o parola optionala…

Pasul V: Ne cere sa ne ducem sa ne verificam mailul si sa uramam intructiunile trimise de ei … asta si facem…

Ei bine…acum sper s nu mai aveti nevoie de mine…dar daca aveti :|…lasati-mi un comentariu pe facebook si eu va voi ajuta cu placere... Si apropo…sper sa va luat permisul… :]

Un comentariu:

ElRusso spunea...

E chiar buna treaba asta de fapt. Intre 2 lecturi de legislatie mai poti sa mai vezi si ce poti. Am incercat chestia asta si am trecut de multe ori. Am picat de si mai multe ce-i drept :))