12 aprilie 2010

Talking about Cocalari, printese si pitipoance

Am decis azi sa mai scriu despre unul din siteurile "educative" care ne arata imagini din viata anumitor rase...si anume cocalarii de mess, printesele de hi5 si nu in ultimul rand pitipoancele...doar pitipoancele...deoarece ele sunt imprastiate peste tot...pe strazi...prin cafenele...prin scoli...pe net...peste tot....ele sunt noul prototip al fetei trendy dus la extrem....

De ce am ales sa scriu despre el...simplu...deoarece el ne invata pe noi..privitorii...despre modelele negative in viata (asta desigur pt unii...pt altii adevartul motiv pentru care traiesc)...despre persoanele extrem de contagioase de care trebuie sa ne ferim...

Acum cateva concluzii trase din imagini:

1. daca nu vrem sa devenim un cocalar sau o printesa...si nu vrem...fugim de hi5 (locul lor de intalnire)...ne putem gasi un loc linistit pe facebook...asta pana vor descoperii si ei facebookul...si il vor invada...sa speram ca mai dureaza, pt ca deabia mi'am facut si eu cont acolo...

2. daca nu vrem sa ne gasim moaca pe www.cocalari.com trebuie sa evitam sa fim trasi in poza in ipostaze in care suntem dezbracati si cu telefonul la ureche

3. daca ne dorim din toata inima sa fim aratati cu degetul pe strada ... devenim o combinatie de emo si cocalar... un tip cu bretonul scurt..tuns intr'o parte..care sufera dintr'un anumit motiv...si care editeaza intotdeauna prost poza in photoshop...

4. in cazul in care tragem niste euro la imprimanta si ne facem o poza cu ei ca sa vada dusmanii nostrii ca avem bani da' ca nu vrem sa'i cheltuim ca sa nu atragem invidia... nu punem poza....ghiciti unde...pe hi5...

5. si sa nu uitam ca peste tot in trafic exista acei invidiosi care .. daca ne punem si noi un abtibild (asa e corect...acum am aflat si eu) cu BOSS sau VASILE sau MANELELE E VIATA MEA ... ne fac poze si ne trimit la caraghiosii aia care administreaza site-ul si aia o sa ne puna pe site...si noi nu vrem...ca nu suntem stim noi ce...

Acestea sunt doar cateva pareri de'ale mele...daca nu vreti sa deveniti un cocalar .. vizitati site-ul .. e super tare..si cum am mai spus...ne educa...

Un comentariu:

Anonim spunea...

HAHAHA @ nr. 4