14 aprilie 2010

Talking about Fa Bani Pe Net

Dragii mei…fiindca nu am facut blogul asta cu scopul de a ridica in slavi tot felul de siteuri…astazi a venit timpul sa fim rautaciosi…si cum altfel putem face asta decat comentand un site care ne promite castiguri intre 100 si 200 de dolari pe zi…

Ei bine…tin astazi sa va dezamagesc…si eu am picat in plasa imbogatirii aceseia timpurii…pe cand aveam 13 ani… Nu este nimic adevarat…adica serios acum…daca asta ar fi adevarat…nu credeti ca am fi toti milionari??…

Trecand peste asta…sa comentam siteul propriu-zis…www.fabanipenet.com…baiete…ne dezamagesti profund…dupa ce ca vinzi o minciuna … nici macar nu dai si tu 2-300 de lei…la un designer de web..ca sa dea si el frumos la ochi…adica…cand ai facut siteul asta…vroiai doar sa-l faci de ras???....

Doamnelor si domnilor…in primul rand vreau sa va informez ca sigla acestui site este un urangutan :|…de ce un urangutan?!...ei bine nu stim…cert e ca ei au drept mascota un urangutan…care tine o plancarda cu numele siteului…

In al doilea rand… o sa ne legam de meniu…acesta nu exista…situl asta este dotat cu o singura pagina …care are cam un kilometru...si care are ca incheiere “FA O DONATIE PENTRU WEBSITE” ..si apoi ne spune de ce sa facem asta..

Deci dragi cititori…nu vizitati acest site…deoarece nu veti face decat sa ii aduceti lui vieweri…si astfel ii veti face lui placerea de a umbla pe strada cu un portofel ticsit cu bani...iar voi veti ramene si cu timpul pierdut..si cu buza umflata….

Niciun comentariu: