14 aprilie 2010

Talking about Hi5

Fiindca tot am pomenit despre el intr-o cronica recenta…astazi m-am gandit ca ar fi timpul sa spun doua vorbe se despre….Hi5…acest cuvant spune tot…primul nostru site de socializare on-line…siteul cu care am crescut…siteul pe care am invatat sa agatam fete printr-un comment gen “ lasa si mie un id papusa”… siteul care ne-a ajtat sa ne exprimam oricat de frumosi sau urati am fi fost…

Ei bine astazi luati-va gandul de la el… acum hi5 este elementul in care gasim numai printese de ciocolata sau talente de baieti sukari… dragii mei…cu parere de rau va transmit ca am fost invinsi..siteul adolescentei noastre a fost invadat... si nu va luati avant…urmeaza facebook :|…daca va uitati pe unul din filmuletele lui edi (http://www.youtube.com/cretinity)... veti vedea … cum acesti virusi se raspandesc pe acolo…si stim cu toti…daca acum sunt putini…maine poimaine urmeaza sa …multi :|…

Dar nu-I nimic…speranta inca exista…si cand o sa vina vremea sa ne parasim si conturile de pe facebook…vom emigra catre taramuri precum twitter…sau de ce nu…poate vom recoloniza hi5-ul :]]

Niciun comentariu: