Obiectivul personal de cariera:
- dobandirea de noi cunostinte tehnice si optima lor conjugare cu aptitudinile personale - asimilarea de noi cunostinte
Caracteristici dorite ale locului de munca ideal:
- imi este necesar un mediu profesional unde sa imi pot dezvolta capacitatile
- as fi de acord sa calatoresc moderat
Tipul locului de munca: practica (neplatit), voluntariat (neplatit).
Sunt disponibil pentru noul loc de munca: din 1 ianuarie 2006
Orase in care sunt disponibil sa lucrez la acest loc de munca:
- Bucuresti
Salariul minim dorit: confidential, va fi negociat la interviu
|
- Denumirea cursului, organizatia care a sustinut cursul, perioada desfasurarii,
documentului care marcheaza finalizarea: 2008 - \\\\\\\"TEHNICI de COMUNICARE\\\\\\\" Junior Achievement Young Enterprise Romania
2009 - \\\\\\\"Sa fii LIDER\\\\\\\" Junior Achievement Young Enterprise Romania
2009 - Voluntar Proiectul \\\\\\\"PREVICONES\\\\\\\"
2009 - Voluntar ROMANIAN INTERNATIONAL UNIVERSITY FAIR
2009 - Voluntar ROMANIAN INTERNATIONAL MASTER AND MBA EXHIBITION
2010 - Voluntar \\\\\\\"INNOVATION CAMP\\\\\\\" Junior Achievement Young Enterprise Romania
2010 - Participare Olimpiada Fizica editia 2009-2010, faza pe municipiu
2010 - Participare la proiectul \\\\\\\"Campania Globala pentru Educatie 2010\\\\\\\"
- Global Campaign for Education
2010 - Premiul I pentru participarea la Concursul Interjudetean \\\\\\
"MONUMENTE ISTORICE - MARTURII ALE TRECUTULUI LOCALITATII MELE\\\\\\\"
editia I, sectiunea Power Point
- Limbi straine cunoscute:
- engleza (scris - avansat, citit - avansat, vorbit - avansat)
- franceza (scris - incepator, citit - incepator, vorbit - incepator)
- Utilizare computer:
- Microsoft Power Point
- Microsoft Word
- Microsoft Excel
- Corel Draw (Design)
- Adobe Photoshop (Design)
- Internet Browser
- Alte aptitudini, cunostinte, abilitati:
- Spirit organizatoric si de echipa
- Creativitate
- Capacitate de lucru in conditii de stres
- Capacitate de asimilare a informatiei
- Dorinta de perfectionare
- Loialitate si devotament |