15 aprilie 2010

Talking about Adeptii Satanei :|

Am reusit sa gasesc astazi un site pe care trebuie sa il vizitezi o data in viata…dar doar o singura data…http://www.adeptiisatanei.com/… nu va lasati pacaliti de nume…si eu am crezut prima data ca o sa dau peste un site cu fundal negru…si poze cu rockeri pletosi care stau in jurul unui foc mare…unde altundeva...decat in cimitir…ei bine nu este asa…siteul arata chiar bine…iar pozele…sunt absolut ok…

Dar ce face exact siteul??....nu stiu …cert este ca putem gasi aici articole precum…”Istoria religiilor” … “Filozofie” … “mitologie” ..si multe altele…probabil ca ei vor sa ne faca sa ne intoarcem impotriva lui Dumnezeu..cu ajutorul bisericii… si asa ajungem la discutiile care au loc in fiecate joi la mine in clasa…la ora de religie… aici noi…(eu, edy,dan si grasu)…ne “certam” cu profa pe teme precum…”omul se trage din maimuta”…(si de obicei suntem dati afara de la ora..)… dar “problemele” noastre profa nu au nicio treaba cu blogul meu..asa ca … sa ne intoarcem la http://www.adeptiisatanei.com/

Acum va voi spune cam ce am inteles eu din acest site…ei bine…nimic… pt ca nu ma intereseaza tema…dar…chiar daca sunteti un crestin “cu acte”…eu vi-l recomand…fiindca nu va vati pierde vremea degeaba… va veti pierde vremea vizitand un site unic…un site cu aspect un aspect frumos…dar cu o tema fara noima..un site cu rubrici religioase...dar cu un nume care te face sa te gandesti de doua ori inainte sa dai "enter"…adica serios…si lui nevi cred ca i-ar fi putin "tarsala" sa intre pe el…

Niciun comentariu: