12 mai 2010

Talking about Traduceri Instant

Astazi pe facebook…undeva in dreapta…a aparut o reclama … “Traduceri instant”… suna interesant …asa ca am decis sad au un click sa vad ce este .. oricum nu aveam nimic de pierdut…si plus ca aia care au pus reclama platesc nu stiu cat la facebook pentru fiecare click >:) … in timp ce incarca pagina … si incarca mai greu pentru ca eu am zapp… deja imi faceam planuri ca am descoperit un inlocuitor pentru Google Translate … care niciodata nu traduce bine… dar e bun la ora de franceza…

Dupa cam 2 minute minunea se dezvaluie… apare un site frumos.. cu doua patratele in care sa scrii … si ma pun pe scris… iata textul :

“Niciodata sa nu ma mai minti asa cum ai facut-o in ziua de 24 mai 1992, cand m-ai lasat singur cu balena ucigasa si aceasta a incercat sa ma atace dar am barat cu un ku -ki-than-fay si am ucis biata creatura.
Asa ca te rog citeste mai departe blogul.
Ana are mere si le mananca flambate la gratarul lui Costel.”

Iata acum si ce a tradus:

“May I never lie as you did on the 24th May 1992, when you left me alone with killer whales and she tried to attack me but I crossed a ku-ki-than-Fay and I killed poor creature.
So please read on Blog.
Anna has apples and eat them grilled flambate Costel's.”

Asa ca .. daca stii cat de cat putina engleza… nu incerca siteul… foloseste’l doar pentru franceza…in rest… mai bine scrii ce stii tu…

P.S: Nici Google translate nu este mai breaz… de fapt cred ca siteul asta are cumva un link la google…

P.S 2: Tocmai am verificat si da.. siteul asta traduce cu google translate… de unde stiu? .. simplu am intrat si am dat paste acolo.. si a tradus la fel…

4 comentarii:

Unknown spunea...

Wooow :))) asta-i un fel de teapa.App de site-uri de "traducere" mi-au spus niste prieteni ca daca scriu pe google translate Florin Salam imi da traducerea in engleza Akon :O, initial nu i-am crezut insa apoi, datorita curiozitatii, am incercat si asa este, OMFG!Mi se pare dea dreptul penibil :|.

Deeabolique Blonde spunea...

=))) Am o colega care anul trecut si-a tradus compunerea la italiana cu Google Translate. =))))
A fost catastrofal. =))))

Rox.roxanne05 spunea...

Mai bine scriu greseli din capusoru meu decat sa traduc pe google translate sau alte situri de traducere :))!....Sau mai bine intrebi un prieten! Situri bune de translate: Nu gasestiiiii!...

Rox.roxanne05 spunea...

siteuri*....