11 mai 2010

Talking About Facebook

Da … stiu .. nu am mai postat nimic de ceva vreme…dar astazi a venit din nou la noi proful de franceza… si … cum primul meu post a fost despre blogul dansului… am decis ca astazi este timpul sa inaugurez in cel mai timic mod pentru un bloger… sa scriu ceva… si cum pana acum am vorbit numai despre siteuri… nici astazi nu o sa fac o exceptie… asa ca am decis sa critic un pic siteul pe care multi dintre noi il vizitam zilnic…facebook-ul

Ei bine…va vine sau nu sa credeti prezicerile mele cum ca facebook o sa se umple de cocalari s’au adeverit… vad din ce in ce mai des specimene care parasesc hi5-ul…pt ceva mult mai “jmeker” .."feisbuc"…adica ce domne??.. ei nu sunt tot oameni ?? … NU…nu sunt… si in plus nu inteleg de ce fac ei asta..."feisbuc" e mai greu de utilizat decat hi5...

Asa ca..dragii mei … cred ca o sa ma apuc sa’mi fac repde cont pe twitter .. sau myspace… poate ma bucur si eu 2-3 luni de el [chiar...nu stiu daca astia au varianta si in romana..pentru ca daca nu au...stam mai mult acolo]… si apoi… o sa ma multumesc cu blogul :]……dar daca’si fac si ei blog :|????

Un comentariu:

Deeabolique Blonde spunea...

Si-au facuuuut dejaaa. :))))))
Am dat eu peste una mai de mult... imi daduse un comentariu jignitor si... din pura curiozitate am intrat sa vad ea ce scrisese. :))
Si guess what... avea vreo 4 posturi. Unul ii era dedicat iubitului ei si intitulat " printu' meu", iar restul erau ... nici nu stiu cum sa ma exprim. :)) Erau niste booombe. Fetita cauta scandal, si umbla din blog in blog, iar apoi scria si ea cate-un post in care critica autorii blogurilor vazute in prealabil. :))
Imi pare ff rau ca nu mai am link-ul. :))