13 ianuarie 2013

Comunicat

Dragi Prieteni,

Din motive ce nu fac obiectul acestui mesaj, cu intristare ma vad astazi in situatia de a  imi anunta demisia din toate functiile pe care le detin in cadrul MARII LOJI NATIONALE A ROMANIEI – Loja de Ritualistica Comparata si Cercetari Masonice.

Au trecut aproape doi ani de Lucrare Masonica pe teritoriul Romaniei, am trait experiente frumoase, am participat la evenimente de inalta tinuta Masonica, dar mai presus de toate am avut onoarea de a cunoaste tainele Francmasoneriei si de a imi aduce, atat cat am putut, aportul la dezvoltarea unei Masonerii si a unei societati spirituale si morale.

Va anunt prin intermediul acestui mesaj ca, desi inchei un capitol din viata mea, nu am sa renunt niciodata la a respecta si a pune in practica invatamintele Masonice, am sa continui punand in varf de lance crezul meu intr-o Masonerie unita si am sa fac tot posibilul pentru a ajuta tinerii romani sa inteleaga idealurile de Libertate, Egalitate si Fraternitate, in speranta ca intr-o buna zi vom lasa deoparte orgoliile si interesele, si vom realiza ca scopul nostru pe Pamant este de a evolua in armonie, si nu in haos.

Fie ca Dumnezeu sa ne binecuvanteze si sa ne indrepte pasii catre Lumina!

Cu alese sentimente de prietenie,
Mihnea-Octavian Manolache 33°
Cord Blood

Un comentariu:

Unknown spunea...

esti cam usor de gasit....nu e frumos sa dai tepe.....